حضور کانون درنمایشگاه تخصصی لوازم التحریر ایرانی اسلامی

تولیدات کانون در آستانه بازگشایی مدارس در نمایشگاههای سراسر استان ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، نمایشگاه تخصصی لوازم التحریر ایرانی اسلامی با عنوان "بچه های ایرانی"از مورخ 13 الی 23 شهریور ماه در پارک مردم روبروی درب دانشگاه در حال برگزاری است.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان در این باره گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ارائه الگوهای ایرانی اسلامی در طرح های لوازم التحریر، ترویج فرهنگ داخلی و مقابله با نمادهای غربی اقدام به توزیع لوازم التحریر با تخفیف در این مکان می نماید.
وی گفت : برای آشنایی با تولیدات و سرگرمی های کانون همشهریان می توانند با مراجعه به نمایشگاه تخصصی لوازم التحریر ایرانی اسلامی واقع در پارک مردم روبروی درب دانشگاه مراجعه نمایند.
جوادی یادآور این نکته نیز شد که فروشگاه ها و مراکز کانون در سراسر استان در آستانه بازگشایی مدارس اقدام به ارائه تولیدات و سرگرمی های کانون می نمایند و والدین می توانند جهت خرید وسایل مورد نیاز برای فرزندان خود به فروشگاه های کانون مراجعه نمایند.
مدیر کل کانون ادامه داد : در نمایشگاه و فروشگاه های کانون 70 عنوان لوازم التحریر، 150 عنوان وسایل کمک آموزشی، 10 عنوان کیف و جامدادی، 40 عنوان بازی و سرگرمی و 500 عنوان کتاب در نقاط مختلف عرضه شده است.
گفتنی است نمایشگاه "بچه های ایرانی" به همت موسسه فرهنگی، هنری رواق و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر ارگان های فرهنگی تا 23 شهریورماه در محل پارک مردم دایر می باشد.