پیگیری پروژه های نیمه تمام کانون در استان

در نشست صمیمی با مدیر کل نوسازی و مدارس استان بر پیگیری همه جانبه جهت تکمیل پروژه های کانون تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون استان با فرزاد تیموری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان دیدار و گفتگو کرد.
جوادی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیر کل نوسازی و مدارس استان به ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی پرداخت و گفت: در حال حاضر دو پروژه شهرک مدنی در شهر همدان و مرکز فرهنگی لالجین بصورت نیمه کاره متوقف شده است که خواستار شروع عملیات عمرانی جهت تکمیل پروژه شد.
مدیر کل کانون مشکلات در بخش فضای اداری استان و قدیمی بودن ساختمان های تعدادی از مراکز کانون را یادآور و ابراز داشت: با توجه به قدمت تعدادی از مراکز کانون در راستای ارتقای فضای فرهنگی پیگیری های لازم از طریق مسئولین استانی جهت تخصیص اعتبار در حال انجام است.
فرزاد تیموری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس با ابراز خرسندی از این دیدار خاطرنشان کرد: سیاست دولت امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام است و باید با همفکری و پیگیری لازم دست به دست هم بدهیم تا فضاهای در دست احداث فرهنگی نیز به اتمام برسد.
وی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات در سال جاری نسبت به سال های گذشته بهتر شده که این امر موجب پیشرفت پروژه های عمرانی در شرایط مناسب آب و هوایی استان همدان خواهد شد.