برنامه های کانون ریشه ای و اثر گذار است

مدیر کل کانون استان همدان با فرماندار شهرستان کبودرآهنگ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودرآهنگ دیدار و گفتگو کرد.
احسان قنبری فرماندار کبودآهنگ در این دیدار خاطر نشان کرد:مراکز ثابت و سیار  کانون با انجام فعالیت های متنوع فرهنگی در حوزه کودک و نوجوانان در شهرستان پویا و فعال می باشند.
قنبری ضمن تشکر از مربیان کانون در کبودرآهنگ یادآور این نکته شد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگ و هنر عملکرد خوبی را از خود نشان داده است .
وی فعالیتهای کانون را ریشه ای و اثر گذار دانست و تاکید داشت که دیگر ادارات و سازمانها باید همکاری گسترده تری با کانون داشته باشند.
فرماندار کبودآهنگ اظهار امیدواری کرد: در تخصیص اعتبارات سال آینده شاهد افزایش اعتبار در حوزه تعمیر و تجهیز و تبدیل به احسن خودرو کتابخانه سیار روستایی خواهیم بود.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون نیز ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه فرهنگی فرماندار خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی همکاری با کلیه ادارات و ارگانهای شهرستان را دارد.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی شهرستان کبودرآهنگ در حوزه کودک و نوجوان خاطر نشان کرد: کانون در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی با بیش از 40 نوع فعالیت در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد.
دیدار با اصغر شیری شهردار کبودرآهنگ نیز از دیگر برنامه های کاری مدیر کل کانون در این شهرستان بود که در این دیدار شهردار کبودرآهنگ آمادگی خود را برای تعامل بیشتر با کانون جهت انجام برنامه های شاد و متنوع برای قشر کودک و نوجوان شهرستان اعلام نمود.
گفتنی است در حال حاضر در شهرستان کبودرآهنگ سه مرکز فرهنگی، هنری ثابت و یک واحد سیار روستایی با تحت پوشش قرار دادن بیست روستا در حال فعالیت است.