نواختن زنگ مهر و دوستی در مدارس ابتدایی سماء

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان با حضور در مدارس دخترانه و پسرانه سماء زنگ مهر آغازین روز بازگشایی مدارس را به صدا درآورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، جوادی در این مراسم با تبریک ایام بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: اولین روز مدرسه یک روز به یادماندنی است که یکی از شادترین روزهای زندگی دانش آموزان به شمار می آید .وی اظهار امیدواری کرد شروع بهار علم و تربیت  همراه با موفقیت، تندرستی و پیام علمی برای دانش آموزان داشته باشد.
جوادی در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک هفته دفاع مقدس خطاب حاضرین یادآور شد: قدر اسلام ، مردم و رزمندگان را باید دانست چراکه این همه پیروزی برای ما به ارمغان آورند که در سایه خون آنان در حال حاضر کشور ما جزکشورهای پیشرفته در جهان است .
وی در ادامه به معرفی فعالیت های کانون پرداخت و بیان کرد: در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعنوان یکی ازارگان های تاثیر گذار در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوان است. جوادی گفت: مربیان کانون با دارا بودن تخصص لازم در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی،علمی و مذهبیفعال هستند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد در سال جدید همکاری و تعامل مابین مدارس و مراکز کانون صورت پذیرد که بتوانیم در رشد، پرورش و شکوفایی خلاقیت آینده سازان کشور گام برداریم.