کد خبر: 234482
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
بازدید 962
کودکان از دنیای کودکی خود لذت ببرند

مسعود بکائی فرماندار شهرستان اسدآباد در روز جهانی کودک با اعضائ کانون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، همزمان با روز جهانی کودک مسعود بکائی فرماندار شهرستان اسدآباد با حضور در مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان با تبریک هفته ملی کودک، به کودکان توصیه کرد: از دنیای کودکی خود با استفاده از فرصتها و دوستی های آن لذت ببرند چرا که کودکان با وجودی که کودک هستند و کوچک اما فکرهای بزرگی دارند و دنیای اطرافشان را به خوبی درک می کنند.
 وی خطاب به کودکان حاضر در مرکز خاطر نشان کرد: کودکان آینده ساز و سرمایه کشور بوده و وظیفه ی دستگاه های فرهنگی و مسوولین این است که شرایط خوب زندگی کردن را برای شما فراهم نمایند تا شما در بستری آرام و شاد رشد کنید و به موفقیت برسید.
مژگان هادی مربی مسوول مرکز ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به فرماندار و حاضرین خواستار توجه بیشتر به کودکان خصوصا کودکان بی بضاعت و محروم از امکانات شد.
در ادامه اعضا برنامه های شاد و فرهنگی را اجراکردند و اعضا برگزیده در جشنواره رضوی و مسابقه نقاشی و خوشنویسی دفاع مقدس هدایای خود را از فرماندار دریافت کردند.

گفتنی است در این نشست روسای محترم ادارات بهزیستی ، هلال احمر و معاونان محترم شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش حضور داشتند