رسول مهربانی ها میزبان مهمانانی از جنس نور شد

همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) وگرامیداشت هفته وحدت مرکز فرهنگی هنری قروه ی درگزین مراسم جشن وحدت را با مهمانان متفاوتی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مریم نوشاد قباد مسوول کانون قروه درگزین ضمن خیر مقدم به مهمانان ، فرا رسیدن روز میلاد نبی اکرم(ص) و هفته وحدت را تبریک گفت.
در ادامه بخشی از برنامه به سخنان مادر یکی از دانش آموزان استثنایی اختصاص داشت که به نمایندگی از طرف والدین دانش آموزان از همه مربیان ، مدیران و مسئولان آموزشی منطقه تشکر کرد و گفت: طی این سال ها ما شاهد تلاش های دلسوزانه مربیان فرزندانمان بودیم واز این خوشحال هستیم که تلاس های آنها مارا به آینده فرزندانمان امیدوار کرده است.
 اجرای موسیقی شاد و مولودی خوانی، نمایش فیلم های کانونی، کلیپ های ویژه معرفی فعالیت های کانون و مدرسه ی استثنایی، مسابقه شاد، شعر خوانی، خاطره گویی دانش آموزان مهمان از برنامه های این مراسم بود که اجرایی شد.
 لازم به ذکر است این مراسم با حضور مسولین شهرستانی از جمله رئیس آموزش و پرورش و مدیر مدرسه پویا در سالن مرکز فرهنگی هنری قروه درگزین و تقدیر از مربیان و مسولین مدرسه پویا از سوی آموزش و پرورش و همچنین اهدای عیدی به دانش آموزان خاتمه یافت.