یکی از درهای بهشت مخصوص شادکننده قلب بچه‌هاست

یکی از درهای بهشت مخصوص کسانی است که قلب بچه‌ها را شاد می‌کنند که رحماندوست علمدار این راه است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه ی فجر از مصطفی رحماندوست شاعر، نویسنده ومترجم کتاب های کودک و نوجوان با حضور آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، محمد ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، فاضل عبادی مدیرکل ارشاد استان همدان، محمد رضا جوادی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان و اسدالله شعبانی شاعر کودک، بیوک ملکی از ناشران مختلف و شعرای استانی و کشوری در سالن سینما کانون تجلیل شد.
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با اشاره به اینکه بهشت هشت در دارد گفت: یکی از درهای بهشت مخصوص کسانی است که قلب بچه‌ها را شاد می‌کنند که رحماندوست علمدار این راه است.
محمدی ادامه داد: در این دنیایی که بچه‌کشی و سقط جنین روال کار بشریت جاهل شده، باید دقت داشته باشیم تا حق و حقوقی از کودکان از زمان شکل‌گیری نطفه تا بزرگسالی پایمال نشود.
وی ادامه داد: در زمان جاهلیت دختران را زنده به گور می‌کردند و برای دختران هیچ ارزشی قائل نبودند و پیامبر بزرگ اسلام آنقدر برای دخترشان ارزش قائل بودند که هر شب قبل از خواب به منزل حضرت زهرا(س) می‌رفتند و صورت ایشان را بوسه باران می‌کردند.
طه‌محمدی ابراز کرد: بچه‌ها اگر در کودکی از مهر پدر و مادر ارضا نشوند در بزرگسالی انسان‌های خطرناکی می‌شوند و باید بدانیم که هر خانه‌ای که در آن فرزند نباشد، آن خانه خیر و برکت نخواهد داشت.
در این مراسم رحماندوست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، و انتشارات امیرکبیر تقدیر شد. همچنین 2 فرزند شهید هم به او هدیه‌ای دادند.
در پایان مراسم کودکانی به سمت رحماندوست، به روی سن رفتند وی با حوصله و صبوری با آنها صحبت می‌کرد و با آنها عکس می‌گرفت.