کد خبر: 241523
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
بازدید 2380
دیدار و گفتگو با فرماندار فامنین

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون با ظاهر پور مجاهد فرماندار شهرستان فامنین دیدارو گفتگوکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان به همراه معاونت کانون، حراست و مسئول مرکز فامنین با فرماندار شهرستان فامنین ظاهر پور مجاهد دیدارکردند.
در این دیدارظاهر پور مجاهد فرماندار فامنین ضمن خوش آمد گویی به بیان برخی از مشکلات شهرستان فامنین در حوزه فرهنگ، کودک و نوجوان پرداخت و بیان کرد:ما تلاش می کنیم با همراهی ادارات و استفاده مناسب از امکانات موجود به راهکارهای مناسبی جهت حل مشکلات شهرستان فامنین دست یابیم .
پور مجاهد خواستار حضور فعال کانون در شورای آموزش و پرورش و انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شد. وی بیان کرد کمبود کلاس جهت انجام فعالیت‌ها، مشکلات گرمایشی و سرمایشی و کمبود نیروی فرهنگی را از جمله این مشکلات در مرکز فرهنگی، هنری فامنین است که ما آمادگی داریم با همکاری شما عزیزان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب ظاهر پور مجاهد به سمت فرماندار شهرستان فامنین و تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه رجب به لزوم بهره مندی از فیوضات ماه رجب تاکید کرد.
جوادی در ادامه خاطر نشان کرد: محور فعالیت‌های کانون در حوزه فرهنگی، هنری، ادبی ، علمی و دینی می باشد و باید با دید عملکردی به این فعالیت‌ها نگریسته و تلاش بر این است که فعالیت‌ها با اثر گذاری بیشتری انجام شود.
وی گفت: جامعه هدف ما در شهرستان فامنین 4700 نفر است که از این تعداد 2000 نفر در عضویت کانون بوده و تلاش بر این است که همه‌ی جامعه هدف ما از برنامه‌های کانون بهرمند شوند.
جوادی تصریح کرد: کتابخانه سیار شهرستان با انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی بیست روستا را تحت پوشش فعالیت‌های خود دارد  و در ارائه خدمات کانون تاکید بر روستاهای کمتر برخوردار است که مربی با حضور در بین بچه های روستا به ارائه خدمات کانون می پردازد.
مدیر کل کانون در پایان گفت: حدود 13000 هزار جلد کتاب در دو مرکز ثابت و سیار است که نسبت به اعضا کانون 77/6 جلد کتاب است و فضای مرکز نسبت به مخاطب شهری 22 سانتی متر مربع می باشد که مخاطب شهری کانون در شهرستان فامنین 1875 نفر و مخاطب روستایی 2842 نفر می باشد . بنابر این در ارزیابی نیاز شهرستان فامنین ، نیاز مرکز فامنین خیلی بیش از اینهاست . که تلاش ما بر رفع این نیازهاست.
گفتنی است این دیدار هشتم اردیبهشت ماه در محل فرمانداری شهرستان فامنین انجام شد.