کد خبر: 241672
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
بازدید 1434
جشن میلاد امام علی (ع) و روز پدر

جشن میلاد امام علی (ع) و روز پدر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، همزمان با ولادت با سعادت مولی الموحدین امام علی (ع) و روز بزرگداشت پدر برنامههای مختلفی در مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.
در مرکز سرکان مراسم جشنی جهت قدردانی اعضا از پدران با پخش نماهنگ، دکلمه و در پایان مراسم اهداء کارت تبریک توسط اعضا به پدران خود انجام شد.
مرکز یک ملایر با دعوت از دانش آموزان پسر مدرسه شهید پیمانی به اجرای برنامه‌های همچون قرآن، شعرخوانی، معرفی شخصیت، نمایش فیلم و اجرای مسابقه پرداخت.
در کانون ازندریان کارت پستال‌های زیبایی ساخته شد که بهترین جملات را برای پدران خود بروی آنها نوشته بودند لیلا عباسی مسوول این مرکز نیز با قصه‌گویی و معرفی شخصیت یک روز به یادماندنی را در ذهن کودکان ماندگار کرد.
کتابخانه سیار روستایی شهرستان اسدآباد برنامه‌ای با عنوان چراغ‌های نورانی در روستای حسن آباد و آهو تپه برگزار کرد .معرفی کتاب داستان راستان از مجموعه کتابهای استاد شهید آیت مطهری از فعالیت‌های این مرکز روستایی بود که با ساخت کارت تبریک از گل‌های طبیعی روستا و اهداء به پدران برنامه به پایان رسید.
مرکز دو ملایر در آئینی میلاد امام علی (ع) و بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت.اجرای برنامه‌های مولود خوانی، سرود، قصه گویی، بازی، شعر خوانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.