نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان در همدان

سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان در همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان نخستین جشنواره شعر کودک ونوجوان رابرگزا ر می‌کند.
سید محمدرضا جوادی با اعلام این خبر، شناسایی وجذب استعدادهای ادبی، ایجاد بستر مناسب جهت تبادل تجارب شاعران و فراهم نمودن فرصت بهره مندی شاعران نوقلم از اساتید این حوزه را برای کودکان و نوجوانان از اهداف این جشنواره نام برد.
وی گفت: علاقمندان برای حضور در این جشنواره می توانند با موضوع آزاد و بخش ویژه شامل انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت و نماز آثار خود را تا 5 بهمن ماه 94د به آدرس میدان باباطاهر- دبیرخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال نمایند.
گفتنی است این جشنواره در گروه سنی کودکان 12-7 و نوجوانان 17-13 سال برگزار و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب اشعار به صورت تایپ شده با ثبت مشخصات نام و نام خانوادگی، سن، نشان دقیق و شماره تلفن ضروری به مرکز آفرینش های ادبی کانون واقع در میدان با با طاهر ارسال نمایند.