کد خبر: 252040
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
بازدید 1695
نواختن زنگ جشن انقلاب در مرکز قروه

مرکز فرهنگی هنری قروه ی درجزین همزمان با سراسر کشور آغازین روز دهه ی فجر سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی ایران را با نواختن زنگ انقلاب جشن گرفت.

  نمایشگاه یادمان انقلاب با حضور دانش آموزان پایه ی سوم و چهارم دبستان شهید فکوری و همراهی معلمان و مربیان کانون در سالن مطالعه مرکز قروه دایر کردبه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی هنری قروه ی  درجزین.
به گفته مریم نوشاد قباد مسوول این مرکز: در ایستگاه روز شمار انقلاب اسلامی ایران مربیان به معرفی وقایع 12 بهمن 57 و سالروز ورود تاریخی امام خمینی ره پرداختند در ایستگاه معرفی شخصیتهای انقلابی شخصیت امام خمینی ره بعنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بصورت خاص برای بازدید کنندگان معرفی شد .
 در غرفه ی تمبرهای یادبود سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران  برای بازدید کنندگان ، تمبرهای یادبود پیروزی انقلاب اسلامی ایران از اولین سال تا سال های اخیر که بصورت کلاژ توسط اعضای مرکز  ساخته شدند به نمایش گذاشته شد، معرفی کتابهای ویژه ی تاریخ پهلوی و انقلاب اسلامی ایران از دیگر فعالیت‌های مربیان در این بازدید بود.
. در پایان آنها با در دست داشتن پرچم های پر افتخار کشورمان ایران در کنار تمثال امام خمینی ره سرود ملی کشورمان را همسرایی نموده و سرودهای انقلابی را همخوانی نمودند و این روز را گرامی داشتنددر  ادامه دانش آموزان در کارگاه کاردستی به تزئین برگه های خوش آمدگویی به امام خمینی ره که بمناسبت  12 بهمن آماده شده بود پرداختند و احساس خود را نسبت به این روزها در یک جمله نوشتند.
در بخش هنری اعضای کلاس های خوشنویسی و نقاشی با همراهی مربی هنری خود خانم سیده زهره تفرشی  فعالیتهای خود را بصورت گروهی با محوریت دهه ی فجر و روز 12 بهمن به انجام رساندند و در پایان عکس یادگاری گرفتند.
گفتنی است در سایر مراکز کانون به ویژه سرکان، دو و سه همدان نیز برنامه مشابهی انجام شد.