دهه فجر انقلاب آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید

محسن مرادی پناه فرماندار بهار در مراسم جشن انقلاب کانون یادآور شد: دهه فجر انقلاب آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،در ایام الله  دهه فجر مراسم جشن انقلاب به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان بهار با حضورمحسن مرادی پناه فرماندار شهرستان، امام جمعه،  بخشدار مرکزی،  مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسوولین در سالن کانون میعاد برگزار شد .
محسن مرادی پناه فرماندار بهار گفت : دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و دهه فجر باید با هیجانهای عاطفی صحیح با طراوت و تازه گردد.
محسن مرادی پناه اضافه کرد: مهمترین پیام انقلاب اسلامی صبر، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان بود که امام راحل همین راه را در پیش گرفت و رژیم استبدای و ستمشاهی را در این کشور ساقط کرد.
وی تصریح کرد: خود اتکایی، خودشناسی و خودباوری از ثمرات رشادت های مردمی است که با عشق و ایمان خود به ولایت و رهبری ارزشهای انقلاب را به جهانیان شناساند و این خود مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) است.
وی تاکید کرد: استمرار اهداف و آرمان‌های حضرت امام (ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
سیده سمیه موسوی اطهر مسئول کمیته کودک و نوجوان شهرستان بهارضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مدعوین ، پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون فداکاریهای دلاورانه ملت ایران عزیز به ویژه نوجوانان و جوانان دانست .
 وی خطاب به حاضرین افزود: حال نوبت شما نوجوانان است که آن روزهای پر تپش ، سرشار از حماسه ، خروش و تجلی ایمان را ندیده اید تا با تلاش در راه رسیدن به موفقیتهای علمی در سازندگی ایران سهیم باشید .
اجرای سرود همگانی توسط دانش آموزان ، برنامه شاد و مفرح عمو حمید و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های جذاب این مراسم بود.