رونمایی  کتاب در محفل شعر کودک و نوجوان همدان

در محفل شعر کودک و نوجوان دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر پنج کتاب رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با برگزاری محفل شعر کودک و نوجوان دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور جمعی از مدیران استانی و شاعران کشوری در حوزه کودک و نوجوان 5 کتاب رونمایی شد.
سید محمد رضا جوادی مدیرکل کانون استان همدان ضمن ابراز خرسندی از فضای ایجاد شده برای کودکان و نوجوانان، آیین رونمایی از پنج کتاب در حوزه کودک و نوجوان از برنامههای شاخص در ایام الله دهه فجر عنوان کرد و افزود : خوشبختانه در محفل شعرخوانی که با استقبال خوب مسوولین فرهنگی استان و مخاطبین کانون قرار گرفته است مراسم رونمایی کتاب انجام شد.
وی تصریح کرد : در این مراسم کتابهای با فرفره ها با شادی باد بگرد، چتری از پرنده، نامه‌های خیس، حوصله ام پیش تو جا مانده است و از خودم سووال می کنم آثاری از بابک نیک طلب، کمال شفیعی، شهلا شهبازی حسابی، مریم زندی و حامد محقق رونمایی شد.
مهرداد نادری فر مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان، فاضل عبادی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محقق دبیر اجرایی محفل شعرخوانی، ظاهر پور مجاهد فرماندار شهرستان فامنین و جمعی از مسئولین فرهنگی استان و شاعران از جمله حاضرین در این رونمایی بودند.
گفتنی است رونمایی کتاب 18 بهمن ماه همزمان با برگزاری محفل شعرخوانی در محل سالن سینما کانون برگزار شد.