کودکان روستایی روز خوبی را با فرغون سواری سپری کردند

همزمان با ایام الله دهه فجر کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه سیار روستایی بهار با اجرای مسابقه فرغون سواری، ماست خوری، گونی سواری یک روز به یادماندنی را گذارندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با سی و هشتمین بهار آزادی کتابخانه سیار روستایی مرکز بهار یک دوره مسابقه فرغون سواری، ماست خوری و گونی سواری با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان روستایی اجرا کرد.
به گفته محمد حسین عرفی مسوول این مرکز روستایی در این برنامه 150 کودک و نوجوان شرکت کردند و حاضرین با در دست گرفتن فرغون ها و هدایت آن یک فضای نشاط آور و هیجان زا را برای خود ایجاد کردند. 
عرفی در ادامه از اجرای مسابقه گونی سواری برای اعضا در روستایی گنده جین خبر داد و افزود : در این مسابقه جذاب 20 نفر از اعضاء شرکت کردند.مسابقه ماست خوری نیز از برنامه های جذاب این واحد بود که برای کودکان و نوجوانان روستای حسین آباد خدابنده لو اجرا شد و مخاطبین این واحد با حضور فعال در آن ایام الله دهه فجر را گرامی داشت.
گفتنی است مراسم جشن تکلیف برای دختران مدرسه شهید لواسانی روستایی قره آقاج از دیگر برنامه های کتابخانه سیار روستایی در ایام الله دهه فجر بود که با حضور 100 دانش آموز دختر به همراه والدین مراسم جشن تکلیف خود را گرامی داشتند.
گفتنی است کتابخانه سیار روستایی بهار در حال حاضر دارای 6000 جلد کتاب و 970 عضو فعال می‌باشد.