گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مراکز کانون

کودکان و نوجوانان مراکز کانون در سراسر استان ایام الله دهه فجر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با سی و هشتمین بهار انقلاب کودکان و نوجوانان با شور و شادی در جشن انقلاب شرکت کردند.
مرکز اسدآباد با حضور مجری مطرح کودک تلویزیونی و 600 کودک جشن انقلاب را در اسد آباد با هدف ایجاد فضای شاد و مملو از گرمی و لبخند اجرا کردند.حرکت به سوی پیروزی، می نویسم از انقلاب، انقلاب یعنی گل و اجرای برنامه جشن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از برنامه های این مرکز در راستای آشنا سازی کودکان و نوجوانان با انقلاب بود.
مراکز پنجگانه همدان (1- 2- 3- 4- 5) نیز تصویر سازی از قصههای انقلاب اسلامی، نقاشی، خوشنویسی شعارهای انقلاب، سفالگری، نوشتن متنهای ادبی، معرفی کتاب و وقایع، سرود و اجرای نمایش عروسکی برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.
در مرکز دو نهاوند پیک فجر برای دانش آموزان مدرسه طوبی با حضور مسوولین شهرستان برگزار شد.
مرکز قروه درجزین مسابقه نقاشی روی سفال، نمایشگاه یادمان انقلاب اسلامی، قصه گویی با داستان های انقلاب و جشن سفره آرایی با عنوان" عصر شیرین به یاد روزهای شیرین پیروزی" را انجام داد.
کودکان و نوجوانان شهرستان رزن نیز با حضور در برنامه‌های کانون روزهای خوبی را در ایام الله دهه فجر سپری کردند. زنگ انقلاب، نمایشگاه دانستنی‌های انقلاب اسلامی، مسابقه طراحی جدول، برنامه  شمع های همیسشه روشن، نقاشی و تزئین سفال و مسابقه تزئین سالاد از فعالیت‌های این مرکز بود.
مرکز تویسرکان میزبان 57 نفراز  کودکان خوب و مهربان مدرسه ی نور قرآنی با مسابقه ساخت آدم برفی بود که در این برنامه ابتدا مربیان با اعضا صحبت کردند و د رمورد حوادث انقلاب توضیحات لازم ارائه شد.
کتابخانه سیار روستایی فرسفج نیز به اجرای مسابقه نقاشی بر روی پارچه با موضوع انقلاب به کودکان و نوجوانان پرداخت.
درمرکز فامنین برنامه‌های مختلفی را برای کودکان و نوجوانان از جمله: نقاشی بر روی پارچه، کارگاه سفال، مسابقه جمله‌های ناب درباره انقلاب، اجرای نمایش صحنه ای و عروسکی ، برپایی نمایشگاه انقلاب. مسابقه کتابخوانی «ما این شاه را نمی خواهیم».همچنین جشنی با عنوان «من انقلابی ام» را باحضور 150 نفر از اعضاء کودک و نوجوان برگزار شد.
مرکز ازندریان ” من و شهدای شهرم " با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و آشنایی اعضاء با مقام شهدا و ماه پیروزی با اجرای جشن انقلاب برای کودکان و نوجوانان اجرا کرد. اجرای سرود ، بیان مطالبی درباره انقلاب توسط مربی، قصهگویی، شعرخوانی و اجرای مسابقههای شاد و .. از دیگر برنامه‌های این مرکز بود.