محفل شعرخوانی با حضور شاعران کودک و نوجوان

محفل شعر خوانی با حضور شاعران کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری فرسفج برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،محفل شعر خوانی با حضور شاعران کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری فرسفج با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شاعران و معرفی کتاب این شاعران و با حضور  مریم زندی ، حامد محقق ، شهلا شهبازی حسابی، مریم زرنشان و جمعی از شاعران و نویسندگان حوزه هنری استان همدان در محل سالن مطالعات مرمز فرسفج برگزار شد.
به گفته بهنام جهانی مسئول مرکز شعر خوانی و معرفی کتاب‌های( حوصله ام پیش تو جا مانده است ، از خودم سئوال می کنم  و نامه های خیس انتشارات کانون ) به اعضا از برنامه های این نشست بود .
مریم زندی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان در این نشست  با تأکید بر اینکه همدان منبع غنی از شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان است، افزود: بر این اساس 25 نویسنده و شاعر کودک و نوجوان در همدان فعالیت می‌کنند که همدان به عنوان قطب ادبیات کودک و نوجوان شناخته می‌شود.
وی یادآور شد: منشأ اینکه همدان در زمینه ادبیات کودک و نوجوان ظرفیت‌های مطلوبی دارد وجود اساتید برجسته‌ای چون مصطفی رحماندوست، شعبانی، استاد محقق و... است.
زندی در ادامه در خصوص تخیل در شعر های کودکانه صحبت کردو از شاعران کودک مرکز به خاطر خوانش زیبایشان تقدیر کرد.
سید هادی عربی شهردار فرسفج ضمن خیر مقدم گویی به شاعران کودک و نوجوان بر اهمیت شعرو شعرخوانی در بین کودکان و نوجوانان تاکید کرد و به خوانش شعر در حوزه کودک و نوجوان پرداخت.
 در پایان با معرفی تعدادی از کتاب های شاعران و نویسندگان و اهدا کتاب ها به اعضا و بازدید از کاروانسرای فرسفج برنامه خاتمه پیدا کرد.
هومن بصیری معاون اداره آموزش پرورش شهر فرسفج ، جواد زندی معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس فرهنگی ارشاد معصومه میرمعینی از سایر مسوولین حاضر در این مراسم بودند.