فعالیت‌های کتابخانه سیار روستایی کبودرآهنگ

کتابخانه سیار روستایی کبودرآهنگ پانزده روستا از توابع این شهرستان را تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی، هنری قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،کتابخانه های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان همچون مراکز ثابت در تمامی مراکز استانها و شهرستانهای کل کشور مشغول فعالیت و ارائه خدمات رایگان فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم برخوردار روستایی می‌باشد.
فرهاد مینائی مربی و مسئول کتابخانه سیار روستایی کبودراهنگ در این گفتگو افزود: تعداد 1236 نفر کودک و نوجوان روستایی با 6066 جلد کتاب و تعداد 15 روستا تحت پوشش این کتابخانه قرار گرفته است .
از امکانات و تجهیزات نیز خودرو وانت آریسان ، دستگاه پرژکتور پخش فیلم ، امکانات صوتی و تصویری و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری قابل ذکر است .
اعضاء کتابخانه سیار روستایی کبودراهنگ به همت و تلاش مربی در چندین مرحله بعنوان برگزیدگان استانی و کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری منتخب شده و مربی این کتابخانه نیز به پاس زحمات و تلاشهای بی وقفه همواره با دریافت لوح تقدیر مورد توجه و تشویق مسئولین استانی و کشوری کانون قرار گرفته است .
وی اظهار امیدواری کرد  که با توسعه و تجهیز بیشتر کتابخانه های سیار روستایی در سراسر کشور ، کودکان و نوجوانان تمام روستاها از این امکانت بهره مند شوند.
بر اساس این گزارش شهرستان کبودراهنگ استان همدان نیز بعنوان بزرگترین شهرستان از لحاظ موقعیت جغرافیایی از سال 1374 کتابخانه سیار روستایی کانون در این شهرستان افتتاح گردیده است .