روزهایی به یادماندنی برای دانش آموزان در مرکز شیرین سو

اجرای طرح کانون مدرسه روزهای به یادماندنی برای دانش آموزان در مرکز شیرین سو رقم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،همزمان با شروع فصل بهار و آغاز حضور دانش آموزان در مدارس مرکز شیرین سو با هدف جلب مشارکت و همراهی معلمان برنامه کانون مدرسه را در مرکز اجرا می‌کند که با حضور پرشور مدارس و همکاری آنان روزها و تجربیات خوبی رقم می خورد .
لیلا زارعی مسوول مرکز فرهنگی، هنری شیرین سو خاطر نشان کرد: از جمله این فعالیت‌های طرح کانون مدرسه انجام فعالیت دست ورزی با استفاده از گل سفال می باشد که در این فعالیت کودکان با استفاده از گل سفال تمدین حرکات دست و انگشتان را انجام می دهند . در کنار آن مربیان تلاش می کنند که به پرورش خلاقیت و نیز میل به تولید و ابتکار را نیز در کودکان و نوجوانان زنده سازد که در این میان کودکان با ذهنی متفکر و دستانی هنرمند آثار زیبایی خلق می کنند که این فعالیت علاوه بر خلاقیت حس اعتماد به نفس آنان را نیز بالا می برد .
از دیگر فعالیتها برگزاری کارگاههای هنری می‌باشد که با موضوعات مختلف و گاه آزاد با عنوان روزهای رنگی و تجربه‌های رنگی که اعضا و دانش آموزان به خلق آثار زیبایی رهنمون می شوند .
فعالیت دیگر این طرح انجام فعالیت‌های در س محور می باشد که با توجه به نیاز اعضا با استناد به کتب مرتبط کانون کودکان را به مطالعه و پژوهش دعوت می کند. که در این راستا طبق مشاهده میدانی که صورت گرفته میزان مطالعه کودکان در محل کانون افزایش یافته است .
همچنین لازم به ذکر است اجرای طرح کانون مدرسه موجب جذب اعضا در شیفت های بعدظهر و رونق فعالیتهای فرهنگی هنری مرکز شده است .
گفتنی است طرح کانون مدرسه با شرکت فعال دو مدرسه ابتدایی با جمعیت 300 نفر با حضور دوازده کلاس در روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت چرخشی اجرا شده است که تاکنون کانون از اول مهر بیش از 60جلسه میزبان دانش آموزان بوده است.