کد خبر: 267896
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
بازدید 1220
مراسم جشن " من پیامبرم را دوست دارم "

مراسم اختتامیه طرح کانون و مدرسه در قالب جشن " من پیامبرم را دوست دارم " برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) مراسم جشنی با حضور 65 نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه حضرت زهرا (س) ، شاهد و شهید وزیری در سالن مرکز فرهنگی، هنری شهرستان بهار برگزار شد.
در این مراسم راضیه محمدی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهار ابتدا به معرفی طرح کانون و مدرسه و ارائه توضیحاتی در این باره پرداخت . وی شناسایی استعدادها ، تواناییهای دانش آموزان و بروز خلاقیت در آنها را از مهم ترین اهداف طرح بیان کرد . در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدارس همراه طرح هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.
در ادامه برنامه حجت الاسلام مهدی کرمی از مدرسین حوزه به معرفی روز مبعث و شخصیت حضرت محمد (ص) پرداختند و با اجرای مسابقه اطلاعاتی درباره قرآن و چگونگی نزول قرآن به دانش آموزان دادند. در پایان کیکی که با تصویر مسجدالنبی مزین شده بود را برش دادند و مدعوین پذیرایی شدند .
دانش آموزان از نمایشگاه آثار اعضا در طرح کانون و مدرسه نیز بازدید کردند.
 
ویژه برنامه " از آسمان حرف بزن " در اسدآباد
 در این برنامه که هدف از اجرای آن آشنا نمودن کودکان با مبعث پیامبر و ابلاغ پیامبری حضرت محمد (ع) از طریق فرشته وحی به مسلمانان بود ، بیش از 70 نفر از کودکان حضور داشتند که ابتدا مربیان توضیحاتی را در خصوص مبعث پیامبر به اعضا دادند.
در ادامه اعضا گروه‌بندی شده و هر کدام در کارگاه‌ها معرفی وقایع ، معرفی شخصیت ، قصه گویی ، شعر خوانی و کتیبه نویسی به صورت خط نقاشی شرکت کردند.