تجلیل از کارکنان سادات کانون استان همدان

همزمان با دهه ولایت و امامت از کارکنان سادات کانون استان همدان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،همزمان با دهه امامت و ولایت از کارکنان سادات کانون استان همدان با حضور حجت السلام و المسلمین سید مرتضی حسنی حلم دبیر بنیاد غدیر و مدیر ستاد اقامه نماز استان در سالن کنفرانس مرکز شماره یک همدان تجلیل شد.
سید مرتضی حسنی حلم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و اظهار داشت: عید غدیر عیدی بزرگ و معنوی برای همه شیعیان امیرالمومنین علی (ع) به شمار می رود و حضرت علی (ع) در این روز و در غدیرخم به ولایت رسید و بزرگ همه مسلمین جهان اسلام شد.
وی اظهار داشت: ولایت یکی از ارکان مهم اسلام است و در همین راستا غدیر فرصت مناسبی برای معرفی ولایت می باشد.
 حجت‌الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه عید غدیر، عید اکبر است اضافه کرد: روز غدیر روز ولایت است و اگر شیعیان به اندازه ای که برای 13 فروردین برنامه‌ریزی می‌کنند و کارهای مختلفی انجام می‌دهند برای روز غدیر هم کار می‌کردند بیشتر انسان‌های جهان شیعه بودند.
حسنی حلم در پایان خواستار تلاش مضاعف برای رساندن پیام غدیر با استفاده از ابزارهای فرهنگی برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان شد.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم معنوی خاطر نشان کرد: کانون با 40 مرکز فرهنگی، هنری در انتقال مفاهیم و مبانی دینی با یک برنامه‌ریزی مناسب در قالب فعالیت‌هایی همچون معرفی شخصیت، وقایع و سرزمین تلاش خود را برای معرفی این واقعه مهم برای کودکان و نوجوانان انجام می دهد.
پخش کلیپ، مولودی خوانی عضو مرکز دو همدان ، تقدیر از کارکنان سادات کانون استان همدان و حجت السلام ثابت عیار امام جماعت کانون استان و تعدادی از کارکنان کانون که در انتخاب کانون بعنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد استان مسوولیت استانی داشتند از دیگر برنامه های این مراسم بود.