کد خبر: 257924
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
بازدید 1212
کمپینگ حمایت از محیط زیست (طبیعت، خانه‌ی ماست) برگزار شد

کمپینگ حمایت از محیط زیست (طبیعت، خانه‌ی ماست) در اولین سلسله اردو‌‌های تابستانه‌ی کانون استان یزد در برف خانه‌ی روستای طزرجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، کمپینگ حمایت از محیط زیست (طبیعت، خانه ی ماست)در اولین سلسله اردوهای تابستانه‌ی کانون استان یزد با حضور اعضای دختر مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون یزد در برف خانه‌ی‌ روستای طزرجان با هدف پاک‌سازی و فرهنگ‌سازی در جهت تمیز نگه‌داشتن محیط زیست برگزار شد.
به گفته ی عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان یزد، این گونه فعالیت‌ها ،دقت و حساسیت اعضا پیرامون اطراف خود وتمیز نگه‌داشتن محیط زیست و طبیعت را بالا می برد و ایجاد چنین کمپینگ ها، ما را برای داشتن محیط زیستی سالم‌تر و تمیزترو داشتن طبیعتی زیباتر سوق می دهد.
وی افزود:با این تفاسیر اعضا به عنوان حامیان و دوست داران طبیعت با دل و جان در این حرکت زیبا و تاثیرگذار شرکت نموده و اثرات مثبت آن را نیز به دوستان و هم‌نوعان خود انتقال خواهند نمود.
گفتنی است  برف‌خانه‌ی طزرجان یکی از مناطق خوش آب و هوای شهرستان تفت در استان یزد می‌باشد که در جنوب شرقی قله‌ی شیرکوه قرار دارد .محلی که سال ها قبل روستائیان ،یخ ها و برف ها ی زمستانه را در لابلای کاه قرارمی دادند تا آب آشامیدنی تابستانه‌ی مردم تامین گردد.