کد خبر: 264588
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
بازدید 1772
برگزیدگان قصه‌گویی استان در جشنواره‌‌ی نوزدهم معرفی شدند

4 قصه‌گوی برگزیده راه‌یافته به مرحله‌ی پایانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از استان یزد معرفی شدند<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، با پایان یافتن داوری مرحله‌ی پایانی رویداد جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های مختلف پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها ، نوجوانان، آزاد و مربیان برگزیدگان قصه‌گویی بین‌المللی از سوی دبیرخانه‌ی جشنواره اعلام شد .
براساس گزارش دبیرخانه‌ی نوزدهمین جشنواره ی بین‌المللی قصه‌گویی، کانون استان یزد در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها دو برگزیده، در بخش‌آزاد و مربیان هر کدام یک برگزیده ، جمعاٌ چهار نفر معرفی شدند که قرار است بهمن‌ماه در مرحله‌ی پایانی با دیگر قصه‌گویان به رقابت بپردازند .
از کانون استان یزد در بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها محمد کارگر از شهرستان میبد با قصه‌ی "سخاوت"‌ نعیمه جدی از یزد با قصه‌ی" نخودی" در بخش‌آزاد فاطمه توانگر با قصه‌ی "میای با من دوست بشی سوار اتوبوس بشی" و در بخش مربیان سمیه فلاح تفتی از شهرستان تفت با قصه ی "فصل استجابت" برگزیده شدند .
گفتنی است از 1288 قصه‌،داوران، 57 برگزیده، شامل 20 مربی کانون، 5 قصه‌گوی آزاد، 10 پدربزرگ‌ و مادربزرگ‌، 11 قصه‌گوی نوجوان و 8 قصه‌گوی رضوی و 3 قصه‌گوی فراگیر را شایسته‌ی حضور در مرحله‌ی نهایی جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی شناختند .