استقبال کودکان و نوجوانان همدانی از جشنواره یک‌هفته با کانون

بخش‌های مختلف جشنواره و نمایشگاه یک‌هفته با کانون با استقبال کودکان و نوجوانان در استان همدان روبرو شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، زهرا رضوی دبیر جشنواره از حضور بیش از هجده هزار نفر کودک و نوجوان در غرفه‌های نمایشگاه‌های سطح استان خبر داد و افزود: از زمان آغاز برگزاری جشنواره  یک‌هفته با کانون تاکنون دانش‌آموزان در سراسر استان از بخش‌های مختلف جشنواره و نمایشگاه بازدید و از   فعالیت‌های آن استفاده کردند.
این جشنواره مهرماه هر سال به مناسبت هفته جهانی کودک در سراسر کشور  برگزار می‌شود، اما امسال در همدان به علت هم‌زمانی با برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.
دبیر جشنواره یک‌هفته با کانون گفت: در شهر همدان نمایشگاهی با هفت غرفه شامل انیمیشن، نمایش فیلم، سفالگری، معرفی فعالیت‌های کتابخانه سیار روستایی و پستی، کاردستی، فعالیت ادبی و عرضه محصولات فرهنگی در مرکز فرهنگی، هنری شماره یک همدان پذیرای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی کانون و قابلیت‌های آن به کودکان و نوجوانان، معلمان و اولیای تربیتی، خانواده‌ها ومسوولان بیان کرد.
رضوی در ادامه تصریح کرد: جشنواره یک‌هفته با کانون از ششم آبان سال جاری آغاز شده و تا یازدهم آبان ماه ادامه دارد و با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش پیش‌بینی می‌شود بیش از بیست و دو هزار نفر دانش آموز از فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.