کد خبر: 217219
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
نشست مدیر کانون زبان ایران با مسوولان مراکز استان گلستان

علیرضا جلالی رییس کانون زبان ایران در برنامه‌ای میهمان کانون استان گلستان شد تا با مسوولان مراکز کانون زبان این استان گفت‌وگو کند.

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در جلسه‌ای که با حضور جلالی و مسوولان کانون زبان استان برگزار شد، ابتدا حسین سمیعی گزارشی از وضیت فعلی کانون و اقدامات انجام شده، کم‌وکاستی‌های موجود در کانون زبان و برخی از انتظارات برای رسیدن به وضعیت مطلوب را برشمرد.
وی در بخشی از سخنان خود بیمه‌ی ساختمان کانون، جذب مدرس و تامین اعتبار را برای این بخش ضروری دانست.
در ادامه علیرضا جلالی رییس کانون زبان کشور نیز از سیاست‌های جدید کانون زبان سخن گفت و هدف از ادغام آن با کانون پرورش فکری را استفاده از فرصت‌های موجود در کانون پرورش فکری به منظور کیفیت‌بخشی فعالیت در کانون زبان برشمرد.
وی تاکید کرد که اصل قضیه‌ی کانون زبان درآمدزایی نیست بلکه نیت اصلی کار فرهنگی است به گونه‌ای که آموزش زبان ابزاری برای انتقال درست و متناسب فرهنگ باشد و نقش مهم مدرسان در کنار آموزش انتقال مفاهیم دینی و اسلامی است.
علیرضا جلالی هم‌چنین از تبدیل وضعیت کارکنان کانون زبان، تلاش در جهت یک‌سان‌سازی احکام حقوقی پرسنل کانون زبان با کارکنان کانون پرورش فکری، دلایل عدم توسعه مراکز مشارکتی، کاهش جابه‌جایی مدرسان و افت کیفیت در برخی از مراکز سخن گفت.
در این جلسه مسوول کانون زبان گرگان نیز تلاش‌های انجام شده در استان را به منظور ارتقای جذب زبان‌آموز و مدرس و مشکلات موجود را بیان کرد. در پایان از مسوولان و کارکنان کانون زبان تقدیر شد.