مرحله نهایی داوری آثار مسابقه بین‌المللی نقاشی تهران

مرحله پایانی داوری آثار منتخب هفتمین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور یک داور لهستانی طی روزهای دوم و سوم تیر 93 در تهران انجام می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تا پایان مهلت ارسال آثار، نزدیک به 8 هزار اثر از سوی کودکان و نوجوانان 32 کشور جهان به دبیرخانه هفتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی تهران، ارسال شده که پس از داوری در مرحله اول 820 نقاشی به مرحله نهایی راه یافت.
بر همین اساس قرار است 4 داور ایرانی شامل: «سیدمهدی مجتهد»، «کورش پارسانژاد»، «مارال صیادچی» و «نادر موسوی فاطمی» به همراه «داریوش دلیک» از کشور لهستان از میان 820 اثر راه یافته به مرحله پایانی آثار برگزیده را معرفی کنند.
در عین حال پس از پایان داوری طی مراسمی در مهرماه 93 به 20 برگزیده اول نشان طلا، 30 اثر برگزیده دوم نشان نقره و 40 اثر سوم نشان برنزی این مسابقه اهدا و نمایشگاهی از این آثار نیز برپا خواهد شد.
در همین حال  قرار است با حضور این تصویرگر لهستانی طی روزهای 4 تا 6 تیر کارگاه‌های آموزشی تصویرگری نیز برای مربیان هنری کانون و تصویرگران علاقه‌مند در دو نوبت صبح و عصر برپا شود.