احیای فضای سبز محوطه مرکز فرهنگی‌هنری کانون ماهشهر

با همکاری شورای شهر و مساعدت شهردار فضای سبز محوطه بیرونی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرماهشهر در استان خوزستان بازسازی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون غلامحسین کمایی شهردار ماهشهر در این باره گفت: 800 متر مربع از فضای سبز اطراف این مرکز فرهنگی‌هنری با هزینه‌ای نزدیک به 130میلیون ریال بهسازی شد.
وی افزود: در جهان امروز ارزشمندترین فعالیت در جوامع بشری به ویژه در کشورهای توسعه یافته، فعالیت‌های فکری و توسعه خلاقیت و پرورش ایده‌های نو در کودکان و نوجوانان است.
کمایی یادآور شد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این امر به کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرده شده است بر همین اساس مسوولان اجرایی و شهری باید برای توسعه فرهنگ تا آن‌جا که مقررات و دستورالعمل‌های قانونی اجازه می‌دهد از این مراکز فرهنگی پویا حمایت کنند.
وی با اشاره به تاثیر فعالیت‌های فرهنگی‌هنری در پرورش فکر، ذهن و خلاقیت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی هنری تمام ابعاد عاطفی، روحی، اجتماعی و اخلاقی بچه‌ها را پرورش می‌دهد.
شهردار ماهشهر در ادامه با بیان این که شهرداری‌ها برای تحقق این امر می‌توانند نقش تأثیرگذاری داشته باشند تاکید کرد: شهرداری بندر ماهشهر خود را از این امر مستثنی نمی‌داند و از هرگونه اقدامی که بتواند به فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی کمک کند دریغ نخواهد کرد.
 وی مساعدت در امر احیای فضای سبز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماهشهر را بخشی از این اقدام‌ها معرفی کرد.