وجه تمایز کانون، کیفیت فعالیت‌ها و تولیدات آن است

دکتر محمدعلی شامانی در نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی گفت: کیفیت فعالیت‌ها و تولیدات، این مجموعه را متمایز ساخته است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دکتر شامانی افزود: امروز خانواده‌ها و جامعه به کانون اعتماد دارند وظیفه داریم قدر این اعتماد را بدانیم و از آن بیشترین بهره‌برداری را در ارایه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان داشته باشیم.
وی در نشست با کارشناسان کانون استان گفت: روحیه خوب کارکنان و گزارشی که از روند فعالیت‌ها ارایه شد، نشان‌گر آن است که با سازمانی زنده و پویا روبه‌رو هستیم.
مشاورعالی مدیرعامل در ادامه با اشاره به فرمایش امام حسین(ع)  که فرموده‌اند: «بر آوردن حاجت و برطرف کردن مشکلات مردم به دست شما، از نعمت‌های خداوند به شماست» یادآور شد باید خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شکرگزار باشیم چرا که ما در جایی کار می‌کنیم که به احیای انسان می‌پردازد و نوع فعالیت ما در کانون به زندگی‌مان معنا می‌دهد.
دکتر شامانی تصریح کرد اگر بخواهیم کانون رونق خود را حفظ کند باید مراکز فرهنگی‌هنری را رونق بدهیم چرا که تاثیر بخشی و اتفاق‌های خوب در مراکز صورت می‌گیرد.
در ابتدای این نشست، محمود سلیمانی، مشاور مدیرعامل و سرپرست کانون خراسان رضوی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و نگاه مدیریتی خود در دوره 9 ماهه سال 93 گفت: در این مدت تلاش کردیم با ایجاد آرامش روانی در کارکنان به هم‌گرایی و هم‌سویی بیشتر در پیش‌برد اهداف سازمانی بپردازیم.
سلیمانی با اشاره به اصل برنامه‌ریزی در انجام فعالیت‌ها افزود: تلاش کردیم با تدوین برنامه‌های مدون در نشست شوراها و کمیته‌های مختلف با استفاده از خرد جمعی اهداف سازمان را به جلو ببریم.
مشاور مدیرعامل و سرپرست کانون خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: دسته‌بندی نیازها و مشکلات مراکز و اولویت‌بندی به منظور رسیدگی و رفع آن‌ها و نیز تجهیز مراکز با توجه به تخصیص اعتبار، از دیگر اولویت‌های کاری در سال 93 بوده است.
وی در زمینه ارتباط کانون با سایر سازمان‌ها نیز گفت: تلاش کردیم فعالیت‌ها محدود به کانون نباشد و با استفاده از شیوه‌های مختلف آن را به سایر نهادها و جامعه معرفی کنیم که خوشبختانه در این مدت شاهد رشد 20درصدی جذب و تمدید اعضا نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بودیم.
گفتنی‌است نشست شورای فرهنگی کانون استان خراسان رضوی روز 20 آذر 93 در محل دفتر کانون استان در شهر مشهد برگزار شد.