هنرهای ایرانی‌اسلامی به کودکان اسدآبادی معرفی شد

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در استان همدان در قالب فعالیت‌های گروهی اعضای مرکز را با هنرهای ایرانی‌اسلامی آشنا می‌کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این طرح اعضای علاقه‌مند در قالب گروه‌های 3 و 4 نفره پس از معرفی برخی از هنرهای اصیل ایرانی از قبیل: کاشی‌کاری، نقوش فرش، نقاشی روی شیشه، طراحی گلیم، نقاشی روی سفال، ساخت و طراحی ارسی  اقدام به خلق آثار تازه یا شبیه‌سازی آثار تاریخی می‌کنند.
بر همین اساس در اولین برنامه مربیان مرکز هنر کاشی‌کاری و برخی آثار شاخص این ‌هنر ایرانی اسلامی را به کودکان و نوجوانان معرفی کردند و در ادامه از اعضای مرکز خواستند تا در گروه‌های  تشکیل شده  این فعالیت را انجام دهند.
به گفته مربیان مرکز اسدآباد این طرح که از نیمه دوم آذر آغاز شده و تا پایان سال ادامه‌خواهد داشت با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با هنرهای اصیل ایرانی‌اسلامی و تقویت روحیه کار گروهی اجرا می‌شود.
گفتنی است مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون در شهر اسدآباد استان همدان هم‌گام با سایر مراکز کانون در سراسر کشور تلاش می‌کنند با ارایه بیش از 40 نوع فعالیت فرهنگی، ‌هنری، ادبی، علمی و مذهبی در قالب برنامه‌ها و طرح‌های مختلف، خلاقیت و استعدادهای کودکان و نوجوانان را شناسایی و آن را پرورش دهند.