راه‌یابی «مینار»، نمایش کانون بوشهر به بخش مسابقه جشنواره تئاتر سوره

نمایش «مینار» نوشته و کار غلامرضا احمدی و تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر موفق به راه‌یابی به سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، زکیه امیرپور مدیر کل کانون بوشهر با اعلام این مطلب گفت: این نمایش از قصه‌ای بومی برخوردار است و رسم و رسوم سفر به مشهد مقدس را به تصویر می‌‎کشد.
امیرپور با بیان این که از میان 56 اثر رسیده، 12 نمایش برای اجرا در سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره معرفی شدند که نمایش «مینار» تولیدی کانون بوشهر نیز موفق به راه‌یابی بخش مسابقه این جشنواره شد.
وی توضیح داد: داوران مرحله بازبینی متشکل از منوچهر اکبرلو، عباس جهانگیریان و اکرم قاسم‌پور بودند، ضمن این‌که نمایش مینار 17 دی ماه در سالن مهر حوزه هنری به روی صحنه خواهد رفت.
امیرپور افزود: احمدرضا قربانی، مدینه کره‌بندی، احسان خارگی، میثم فرهمند و علی ضاحیان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره، از 16 تا 19 دی‌، به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در دو بخش مسابقه در موضوع‌های «قرآن و سیره معصومان(ع)»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خِردورزی و فلسفه»، «اخلاق اجتماعی»، «سبک زندگی»، «بازی، ورزش و سرگرمی»، «علم و فن‌آوری» و «زبان فارسی» و بخش جنبی برگزار می‌شود.