کانون خوزستان در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز حضور دارد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز که از هفتم دی در اهواز برپا شده است حضور فعال دارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عبدالنبی شاکریان مدیرکل کانون خوزستان گفت: این نمایشگاه هم‌زمان با برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از 7 تا 11 دی‌ در موزه هنرهای معاصر اهواز برپا شده است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه، کانون با در اختیار داشتن 2 غرفه از مجموعه غرفه‌های وزارت آموزش و پرورش، دست‌آوردهای خود را در حوزه نماز و فعالیت‌های ترویجی و توسعه‌ای فرهنگ نماز که در مراکز کانون انجام شده، در معرض دید مخاطبان قرار داده است.
شاکریان گفت: در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز، 16 دستگاه اجرایی و نشریات و ادارات همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد، وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و... در قالب 76 غرفه دست‌آوردهای نماز، فعالیت‌های دینی را ارایه می‌دهند.
مدیرکل کانون خوزستان یادآور شد: کانون در غرفه خود، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی خود را با موضوع نماز در قالب ایستگاه‌های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است و مربیان کانون با حضور خود در این غرفه و اجرای بخشی از فعالیت‌های مرتبط با نماز همچون، قصه‌گویی، معرفی کتاب، ایستگاه ادبی، ایستگاه نقاشی، مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان هم‌سفر کتاب با موضوع نماز، ایستگاه پویانمایی و پخش فیلم‌های انیمیشن ساخته شده با موضوع نماز و ... میزبان بازدیدکنندگان است.