احداث پارک کودک در فضای بیرونی مجتمع کانون ایلام

با مساعدت و همکاری شهرداری ایلام به زودی در فضای بیرونی مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان پارک کودک احداث می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حبیب‌الله پورمنصور شهردار ایلام که در آستانه‌ی دهه فجر انقلاب اسلامی از مجتمع فرهنگی‌هنری کانون بازدید می‌کرد، با اعلام این خبر گفت: ایجاد فضای پر نشاط برای کودکان ونوجوانان وظیفه‌ی همه‌ی مسوولان است و شهرداری نیز بر خود لازم می‌داند که در ایجاد امکاناتی در این زمینه تلاش خود را انجام دهد.
وی که به همراه تعدادی از مشاوران و مدیران شهرداری در مجتمع ایلام حضور یافته بود ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کانون از نزدیک با فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه فرهنگی برای کودکان آشنا شد.
پورمنصور هم‌چنین ضمن استقبال از همکاری‌های متقابل کانون و شهرداری گفت: پیگیری کار ساخت فضای سبز و ایجاد محوطه کانون و پارک ویژه کودک و نوجوان با بهره‌گیری از مشاوره کارشناسان کانون به زودی در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.
در پایان شهردار و هیات همراه از سالن سینما، کارگاه‌ها و کتاب‌خانه‌ی مجتمع فعالیت‌های کانون بازدید و این کار را برای کودکان بسیار ارزشمند دانستند.
 گفتنی است اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در حال حاضر دارای بیست و دو مرکز ثابت، سیار و پستی است.