سومین جشنواره سرودهای انقلابی در کانون چهارمحال و بختیاری

سومین جشنواره سرودهای انقلابی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با روزهای دهه مبارک فجر در سه حوزه برگزار و برترین‌های آن معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حوزه اول این جشنواره در مرکز فرهنگی هنری کانون شهر بابا حیدر با حضور 6 گروه سرود از مراکز جونقان، فارسان، اردل، باباحیدر، سورشجان و چلگرد برگزار شد.
هم‌چنین دومین مرحله این جشنواره در شهر گندمان و با حضور اعضای مراکز فرهنگی هنری لردگان، گهرو، شلمزار، بروجن، فرادنبه و گندمان و مرحله سوم آن در شهرکرد با حضور اعضای دیگر مراکز کانون استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
بر همین اساس هیات داوران این جشنواره با تاکید بر معیارهای وحدت و انسجام گروهی، خلاقیت و نوآوری، انعکاس صحیح حالات درونی و بیرونی اثر، حسن انتخاب شعر و پرهیز از کلیشه‌ای بودن، نو بودن وغنای اندیشه پیام شعر و تلفیق صحیح شعر و موسیقی  رای خود را اعلام کرد.
هیات داوران در حوزه یک رتبه اول و لوح تقدیر خود را به گروه سرود مرکز فرهنگی هنری چلگرد، رتبه دوم را به گروه سرود مرکز جونقان و گروه سرود مرکز فرهنگی هنری فارسان را به عنوان رتبه سوم معرفی کردند.
همچنین هیات داوران از میان گروه‌های شرکت‌کننده در حوزه دو رتبه اول را به گروه سرود مرکز لردگان، رتبه دوم به گروه سرود مرکز گهرو اهدا و گروه سرود مرکز گندمان را به دلیل تلفیق شعر حماسی و غنایی و بهره گیری از مضمون غنی شعری و طراحی برشور شایسته تقدیر دانستند.
در عین حال در حوزه سه نیز رتبه اول هیات داوران این حوزه به گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون شهرکرد تعلق گرفت و گروه سرود مراکز  سامان و مجتمع شهرکرد هر دو را حایز رتبه دوم دانستند.
همچنین گروه سرود مرکز فرهنگی هنری کیان  نیز در بخش کودک از سوی هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.