کد خبر: 242254
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
«شو نشینی» مدیرعامل کانون در شبکه تلویزیونی بوشهر

بخشی از برنامه‌ی «شو‌ نشینی»، یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون بوشهر به گفت‌وگو با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده که برای دیدار با مدیرکل و کارشناسان و مربیان کانون استان به بوشهر سفر کرده بود شامگاه 30 اردیبهشت به همراه زکیه امیرپور مدیرکل کانون استان در این برنامه حاضر شد و به سوال‌های مجری آن پاسخ گفت.
حضور مدیرعامل کانون در این برنامه با استقبال مخاطبان تلویزیون بوشهر روبرو شد و برخی از پیامک‌های بینندگان این برنامه با موضوع اوقات فراغت در حضور مدیرعامل خوانده شد.
حاجیان‌زاده به بینندگان این برنامه گفت: در کانون استعدادهای بچه‌ها شناسایی و شکوفا می‌شود و بچه‌ها در حوزه تفکر، یادگیری و مهارت پرورش پیدا می‌کنند. دانایی و توانایی دو مهارتی است که این کودکان در کانون به آن دست می یابند.
زکیه امیرپور مدیرکل کانون استان بوشهر هم در این برنامه خاطر نشان کرد:تاثیر فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ادبی کانون بر مخاطبان فراوان است و کانون قدرت انتخاب کودکان ونوجوانان را بالا می‌برد و با کمک مربیان دلسوز خود باعث شکوفایی استعدادهای آنان می‌شود.
مدیرعامل کانون در سفر به بوشهر که با همراهی فریدون واحدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مجتبی دانشور سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صورت گرفت، با استاندار بوشهر دیدار کرد با حضور در نشست‌های تخصصی با مربیان و کارشناسان کانون، اعضای نوجوان مراکز و شورای فرهنگی‌استان از نزدیک با نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها آشنا شد.