صدای کودکان در شورای شهر سمیرم شنیده شد

کودکان و نوجوانان عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمیرم در استان اصفهان با حضور در نشست شورای اسلامی این شهر به بیان خواسته‌ها و دیدگاه‌های خود در حوزه فرهنگی پرداختند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست اعضای کانون به عنوان نماینده بخشی از کودکان شهر سمیرم مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح و با مسوولان شهری در میان گذاشتند.
 براساس این گزارش افزایش کیفی و کمی فضاهای سبز و تفریحی برای خانواده‌ها و به ویژه کودکان و نوجوانان، ترمیم بافت تاریخی شهر به منظور حفظ هویت مردم این سرزمین و ساخت و نصب مجسمه‌های بزرگان تاریخ این شهر برای آشنایی بیشتر شهروندان از جمله درخواست‌های اعضای کانون از مسوولان بود که مورد استقبال اعضای شورا قرار گرفت.
در همین حال پیشنهاد برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری بیشتری با رویکردهای متنوع و جذاب برای جبران بخشی از کمبودهای فرهنگی از دیگر خواسته‌های کودکان و نوجوانان عضو کانون از اعضای شورای اسلامی شهر و مسوولان بود.
هم چنین اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمیرم خواستار حمایت و توجه بیشتر مسوولان شهری به مجموعه‌های فرهنگی از قبیل کانون پرورش فکری شدند  تا کودکان و نوجوانان بتوانند بهره بیشتری از اوقات فراغت خود ببرند.
در پایان اعضای شورای شهر ضمن ابراز خرسندی از حضور کودکان و نوجوانان، این نشست را خوب و پربار عنوان و اظهار امیدواری کردند با تلاش و همکاری تمامی نهادها و سازمان‌ها به دنبال اتخاذ راه‌کارهای درست برای رفع مشکلات و دغدغه بچه‌ها خواهند بود.