مدیرعامل، میهمان سفره افطاری اعضای مرکز شماره 9 کانون تهران

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با شرکت در ضیافت افطاری اعضای مرکز شماره 9 کانون تهران، مراقبت را مهم‌‌ترین درس روزه‌داری در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، میهمانی افطاری این مرکز قدیمی کانون در محله وحیدیه تهران با حضور بیش از 80 عضو این مرکز در حالی برگزار شد که علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل، محسن حموله مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و رضا قمرزاده مدیرکل کانون استان تهران در کنار کودکان روزه خود را افطار کردند.
پیش از افطار، محسن هجری نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوانان با اعضای این مرکز به گفت‌وگو پرداخت و دیدگاه‌های خود را با محوریت عدالت، انتظار و مهدویت با بچه‌ها در میان گذشت.
این مرکز چندی است که این موضوع را مورد توجه قرار داده است و حضور کارشناسانی که با موضوع‌های دینی آشنایی دارند در میان بچه‌ها، باعث می‌شود که برخی از سوال‌های اعضا پاسخ داده شود.
هجری در این نشست به زمینه چینی برای ظهور منجی عالم بشریت اشاره کرد و رعایت حقوق دیگران در جامعه، شجاعت و آمادگی برای پذیرش اشتباه را از جمله ویژگی‌های منتظران بیان کرد و به سوال‌های اعضای این مرکز در این باره و البته سوال‌هایی درباره‌ی رمان «چشم عقاب» این نویسنده ‌پاسخ گفت.
علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون نیز در این میهمانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان و نوجوانان، مراقبت را مهم‌ترین درس روزه‌داری عنوان کرد و گفت: شجاعت در قبول عیب‌ها و از آن مهم‌تر تمرین و مراقبت برای این‌که به اشتباه نیفتیم، حرف‌های بد به زبان نیاوریم و از چشم و زبان خود مراقبت کنیم را از درس‌های اصلی ماه مبارک رمضان برشمرد.
خیرمقدم‌گویی مهتاب شهیدی مربی مسوول مرکز و اجرای نمایش اعضا زیر نظر شهناز افشاریان‌زاده مربی فرهنگی و سرود اعضای مرکز زیر نظر فاطمه روحی‌رحیم مربی فرهنگی مرکز و اجرای موسیقی سنتی با آواز مهدی محمدیان و نوازندگی سبحان رحمانی، مولودی خوانی ولادت امام حسن مجتبی(ع) و اقامه اذان مغرب از سوی مهیار ترکمان یکی از اعضای ارشد این مرکز بخشی از این برنامه را تشکیل می‌داد.
مدیرعامل کانون پس از صرف افطار در کنار کودکان و نوجوانان عضو این مرکز، با نگارش یادداشتی از حضورش در این میهمانی، «یادگار»ی بر جای گذاشت.
متن یادداشت کوتاه حاجیان‌زاده با امضای دوست‌دار شما، بدین شرح بود: «در این شب ماه رمضان بر سر سفره اعضای خوب مرکز فرهنگی‌هنری شماره 9 همراه با مربیان دلسوز و بودن در کنار دختران گل و پسران خوبم فرصتی بسیار مغتنم برای من بود و همیشه این لحظات شیرین را به یاد خواهم داشت.» 
محسن هجری و رضا قمرزاده مدیرکل کانون استان نیز یادداشت‌هایی را بر روی این کاغذ یادبود نوشتند.
میهمانی افطار این مرکز به همت مربیان، اعضا و خانواده‌های آن‌ها برپا شده بود.
مرکز شماره 9 کانون تهران از جمله مراکز باسابقه و موفقی است که در تاریخ فعالیت خود، هنرمندان شاخصی مانند حمید جبلی و ایرج طهماسب را به جامعه هنری کشور معرفی کرده است.