گشایش مرکز فرهنگی‌هنری راز در هفته دولت

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان‌شمالی از گشایش اولین مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان راز هم زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، منیرصادقی با اعلام این خبر افزود: این پروژه از جمله مصوبه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی بود که در سال93 کلنگ‌زنی شد و تاکنون 80درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد این مرکز با زیربنای 830 مترمربع احداث شده و حدود هشت میلیارد و 324 میلیون ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است که تلاش می‌کنیم با قول مساعدی که مسوولان اجرایی پروژه داده‌اند هم‌زمان با هفته دولت کار خدمت رسانی به کودکان را آغاز کند.
صادقی هم‌چنین یادآور شد  علاوه بر این مرکز سایر پروژه‌های مصوب سفر رهبری نیز در حال احداث است و پیشرفت نسبتا خوبی داشته است و تنها ساخت مجتمع کانون بجنورد آغاز نشده که امیدواریم با همکاری شهرداری‌ ومسوولان امر هر چه زودتر پروانه ساخت این مجتمع نیز صادر و کار ساخت آن آغاز شود.
«صادقی» خاطر نشان کرد: شهر راز از جمله مناطق محرومی است که کودکان آن نیاز زیادی به خدمات فرهنگی دارند و طی چند سال گذشته تنها یک کتاب‌خانه سیار کانون در این منطقه فعالیت داشته است که به میمنت سفر مقام معظم رهبری اعتبار ساخت مرکز ثابت تامین شد.