افزایش اعتبارات کانون‌ در لایحه بودجه سال 95

رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از افزایش اعتبارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در لایحه بودجه سال 95 خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا معصومی‌راد که به دعوت مسوولان کانون برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه‌ی فرهنگی در آیین گشایش مراکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرستان چالوس حضور یافته بود، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مباحث حوزه کودک و نوجوان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشوز نیز برای تقویت بودجه این مراکز تلاش‌های خوبی را  انجام داده است.
وی افزود: تقویت و توسعه‌ی مراکز کانون به‌عنوان مجموعه‌ای که از نظر شاخص‌های فرهنگی، تربیتی و اخلاقی مخاطبان زیادی را تحت پوشش خود دارد بسیار برای سازمان مدیرت حایز اهمیت است و لازم است برای دسترسی بیشتر بچه‌ها و توزیع عادلانه خدمات فرهنگی، حمایت ویژه‌ی از این مجموعه داشته باشیم.
رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ادامه یادآور شد: در جامعه امروز نیاز داریم از معصومیت و پاکی کودکان برای صیانت از اخلاق، تقوا، معنویت و فضایل انسانی بهره‌ گیریم وآن را به جامعه بزرگ‌سالی تسری دهیم.
وی با اشاره به تلاش‌های مسوولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای افزایش اعتبارات کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: اگرچه امسال درآمدهای نقتی کشور کاهش زیادی داشته اما تلاش کردیم با وجود تمام محدودیت‌ها رشد متناسبی را در بودجه کانون اعمال کنیم.