کد خبر: 255054
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
بازدید استاندار مازندران از پشت صحنه «پایان رویاها»

استاندار مازندران از صحنه‌های تولید فیلم «پایان رویاها» در منطقه بابل‌کنار دیدن کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم «پایان رویاها» به کارگردانی محمد‌علی طالبی و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری در این استان در حال تصویربرداری است. از فروردین ماه سال 1395 تصویر‌برداری این فیلم در منطقه سوادکوه کلید خورد و هم ‌اکنون ضبط صحنه‌های دیگر این فیلم در منطقه بابل‌کنار ادامه دارد.
بر این اساس، دکتر ربیع فلاح، از مراحل ساخت این فیلم سینمایی که قسمتی از آن در بیمارستان 17 شهریور مرزیکلا از توابع بخش بابل‌کنار شهرستان بابل در حال فیلم‌برداری است، دیدن کرد و با کارگردان، بازیگران و عوامل ساخت این فیلم از نزدیک گفت‌و‌گو، کرد.
استاندار مازندران، در این دیدار با تاکید بر اهمیت هنر در انتقال مفاهیم و موضوعات متفاوت فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی افزود: مازندران با داشتن منابع طبیعی و جنگل‌های سرسبز می‌تواند یکی از مناطق مورد توجه هنرمندان و فیلم‌سازان باشد.
پانزدهمین فیلم سینمایی محمدعلی طالبی با نام «پایان رویاها» به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی در منطقه لفور شیرگاه سوادکوه مقابل دوربین رفته و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تولید آن تا اواخر ماه آینده ادامه خواهد داشت.
داستان این فیلم درباره زندگی یک خانواده جنگل‌نشین است. فرزند کوچک خانواده به خاطر یک بی‌احتیاطی ناخواسته دچار مشکل بزرگی می‌شود و پدر و مادر او نیز برای نجات کودک همه تلاش‌شان را به کار می‌بندند.
فیلم‌برداری این فیلم به طور کامل در شمال کشور انجام می‌شود.
«قول»، «باد و مه»، «دیوار»، «ماه شب چهارده»، «سرخی سیب کال»، «تو آزادی»، «بید و باد» و «کیسه برنج» جزو آخرین آثار طالبی در سینما محسوب می‌شوند.