کد خبر: 255381
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
حضور معاون توسعه کانون سرصحنه «پایان رویاها»

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون کشور در صحنه‌های تصویر‌برداری فیلم پایان رویاها و هفتمین آیین تجلیل از پیش‌کسوتان کانون مازندران حضور یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری در استان مازندران در حال تصویربرداری است. از فروردین ماه سال جاری تصویربرداری این فیلم در منطقه سوادکوه کلید خورد و هم اکنون ضبط صحنه‌های دیگر این فیلم در منطقه بابلکنار ادامه دارد.
فریدون واحدی، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری به اتفاق علیرضا لطیف، مدیر کل مالی و ذیحسابی و مصطفی زند مدیر کل برنامه و بودجه کانون و همراهی قاسم عزیززاده گرجی، مدیر کل کانون مازندران با حضور در محل تصویر برداری این فیلم با کارگردان، بازیگران و عوامل ساخت فیلم از نزدیک گفت‌و‌گو کرد.
پیشتر مدیرعامل کانون و استاندار مازندران هم با حضور در پشت صحنه این فیلم درجریان ساخت این فیلم کانون قرار گرفتند.
پانزدهمین فیلم سینمایی محمدعلی طالبی با نام «پایان رویاها» به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 15 فروردین در منطقه لفور شیرگاه سوادکوه مقابل دوربین رفته و هم اکنون در بخش بابلکنار در حال ضبط است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فیلم‌برداری این اثر سینمایی تا اواخر ماه آینده ادامه خواهد داشت.
داستان این فیلم درباره زندگی یک خانواده جنگل‌نشین است. فرزند کوچک خانواده به خاطر یک بی‌احتیاطی ناخواسته دچار مشکل بزرگی می‌شود و پدر و مادر او نیز برای نجات کودک همه تلاش‌شان را به کار می‌بندند.

برگزاری هفتمین آیین تجلیل از پیش‌کسوتان کانون مازندران
هفتمین آیین تجلیل از پیش‌کسوتان کانون مازندران با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کشور در مازندران برگزار شد.
فریدون واحدی، در این آیین با تجلیل از خدمات و زحمات پیش‌کسوتان کانون مازندران افزود: بازنشستگی پایان راه نیست؛ بلکه شروعی دوباره برای فردایی بهتر است.
وی با بیان این‌که بازنشستگی توفیقی است که می‌تواند نگاهی دوباره به زندگی ایجاد کند افزود: ایجاد اتاق فکر و هسته فکری که اعضای آن از پیش‌کسوتان باشد یکی از راه‌کارهای توسعه برنامه‌های کانون است.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با ابراز امیدواری از طراحی مسیری برای ایجاد شرایط بهتر برای شرایط بازنشستگان کانون افزود: باید کاری کرد که پیشکسوتان ما دغدغه معیشت نداشته باشند.
این مراسم که با اجرای جُنگ، خاطره‌گویی پیش‌کسوتان، پخش نماهنگ شش دوره برگزاری این آیین و تصاویر قدیمی فعالیت‌های همکاران بازنشسته، اجرای زنده موسیقی و آواز محلی با حضور استاد اسحاقی از پیش‌کسوتان موسیقی مازندرانی و ضیافت نهار همراه بود با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از پیش‌کسوتان کانون پرورش فکری مازندران تجلیل شد.