کانون مرکزی با اجرای طرح «آوازهایم برای تو» به استقبال دهه کرامت می‌رود

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اجرای طرح «آوازهایم برای تو» به استقبال دهه کرامت می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طرح «آوازهایم برای تو» با هدف تعمیق شناخت آموزه‌های دینی برای اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون مرکزی اجرا خواهد شد.
بر این اساس، مربیان کانون در مراکز فرهنگی هنری، با اجرای فعالیت‌های نقاشی، داستان نویسی، شعرسرایی، خوشنویسی، قصه‌گویی و... اعضا را برای شرکت در چهاردهمین جشنواره رضوی، آماده کرده‌اند.
چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1395 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد اما مهلت ارسال آثار 1 تیر 1395 تعیین شده است.
برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تکیه بر «متانت» و «سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام اجرا می‌شود.
گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.