اهدای کتاب به اعضای فعال مکاتبه‌ای کانون

هم‌زمان با هفته‌ی پایانی تیر 95 و فصل رونق فعالیت‌های تابستانی، مرحله‌ی نخست طرح اهدای کتاب به اعضای فعال مکاتبه‌ای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این طرح تعداد 374 جلد کتاب در گروه‌های سنی مختلف با موضوع‌های گوناگون ( شعر، داستان، رمان، سرگرمی و...) برای 11 استان کشور از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون ارسال شد تا مربیان بخش مکاتبه‌ای در اختیار اعضای فعال خود قرار دهند.
بر اساس این خبر طرح اهدای کتاب به اعضای مکاتبه‌ای از جمله برنامه‌های پیشنهادی بخش مکاتبه‌ای اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون بود که با هدف تشویق و پایدارسازی اعضای این مرکز - که اغلب ‌آن‌ها در مناطق محروم و روستایی زندگی می‌کنند - برنامه‌ریزی شد.
در همین حال در دور نخست این طرح برای اعضای مکاتبه‌ای کانون استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، لرستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان کتاب ارسال شده است.
گفتنی‌است در صورت تامین کتاب، نوبت دوم طرح اهدای کتاب به اعضای فعال مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نیمه‌ی دوم سال جاری برای چند استان دیگر نیز اجرا خواهد شد.