کد خبر: 260058
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
عرضه‌ آثار هنری اعضای کانون قم به نفع کودکان نیازمند

آثار هنری اعضای یکی از مراکز کانون پرورش فکری استان قم با هدف حمایت از کودکان نیازمند در حاشیه‌ی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی‌اسلامی عرضه شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فعالیت بشردوستانه از طرف اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه کانون قم با هدف حمایت از کودکان محروم از تحصیل انجام شد.
بر اساس این خبر، اعضای این مرکز به مدت دو شب با در اختیار گرفتن یکی از جایگاه‌های فروش محصولات برای حمایت تحصیلی از کودکان نیازمند، آثار هنری خود از قبیل، کیف، جامدادی، سرمدادی، گل‌سر و دفترچه که با پارچه‌های نمدی ساخته بودند، را عرضه کردند.
در ادامه‌ی روند کارگاه «دست آفرین» که در طول تابستان با حضور این اعضا با هدف تقویت حس اعتماد به نفس، خودباوری، خودکفایی و برآوردن نیازهای اعضا از سوی خود آن‌ها برگزار می‌شد مربیان این مرکز فرهنگی‌هنری با هدایت و تشویق اعضای خلاق طرح کمک به کودکان محروم از تحصیل را پی‌گیری کردند.
گفتنی است در جشن دهه‌ی کرامت نیز این مرکز مبلغ قابل توجهی از درآمد فروش این تولیدات هنری را صرف خرید دفتر و اهدا به کودکان نیازمند کرد.
بر همین اساس، اعضا و مربی فرهنگی این مرکز از سوی رییس اتحادیه‌ی ناشران استان قم و مسوولان این نمایشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.
نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی‌اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم تا روز 5 مهر 1395 در مجتمع ناشران ادامه دارد.