خواسته‌های قانونی کانون را پی‌گیری می‌کنیم

نماینده‌ی مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته‌های قانونی کانون را به صورت جدی پی‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دکتر احمدعلی کیخا با اطلاع از کمبود مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان گفت: این خواسته‌ها را از طریق معاونت ریاست جمهوری پی‌گیری خواهیم کرد و تا به دست آمدن نتیجه‌ی مطلوب این پی‌گیری‌ها ادامه خواهد داشت.
وی هم‌چنین از پی‌گیری دست‌نوشته‌ها و خواسته‌های اعضای مرکز شماره‌ی یک زابل، در جریان دیدار از این مرکز، خبر داد و خاطر نشان کرد: همه‌ی خواسته‌های این عزیزان مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از آن‌ها به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده شده است.
کیخا در این دیدار با اشاره به حضور خود در مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی یک زابل و مرور خاطره‌های گذشته با اعضای آن، از گستردگی و تاثیر فعالیت‌های فرهنگی بر کودکان و نوجوانان ابراز خرسندی و برای همه‌ی فعالان عرصه‌ی فرهنگ آرزوی موفقیت کرد.
مدیرکل کانون استان نیز در ادامه با ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون گفت: این استان از لحاظ جمعیت کودک و نوجوان دارای رتبه‌ی اول در کشور است، اما تعداد مراکز فرهنگی‌هنری پاسخ‌گوی نیازهای این تعداد جمعیت نیست.
حسن معزی در ادامه پیشنهاد کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی و پراکندگی جمعیت استان، این مشکل با استفاده از مراکز سیار قابل حل است که نیازمند یک حرکت جمعی و بسیج همگانی است.
وی در پایان خواستار حضور دیگر نمایندگان در دیگر مراکز فرهنگی‌هنری در سراسر استان شد و گفت: حضور مسوولان در مراکز کانون و آشنایی با فعالیت‌های سازنده‌ی آن و دیدن تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران، علاوه بر این‌که مسوولان را با کانون مرتبط می‌کند باعث ایجاد دل‌گرمی و ارایه‌ی بهتر خدمات فرهنگی کارکنان می‌شود.