پهلوان کشور مدال طلایش را به دانش‌آموز دارای نیازهای ویژه اهدا کرد

قهرمان مسابقات پهلوانی کشور در وزن 90 کیلوگرم و مربی سیار کانون پرورش فکری اسفراین، مدال طلای ملی خود را در ویژه برنامه «بر بال پروانه‌ها» به یک دانش‌آموز دارای نیاز ویژه اهدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجتبی کلانتریان که به عنوان یک مربی فعال در کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی فعالیت می‌کند، در عرصه ورزش کشتی پهلوانی کشور نیز صاحب عنوان است.
وی به مناسبت روز جهانی معلولان در مدرسه عدالت بجنورد حضور پیدا کرد و با هدف تقویت روحیه دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه، مدال طلای مسابقات کشتی پهلوانی خود را به یکی از دانش‌آموزان این مدرسه اهدا کرد.
مجتبی کلانتریان امسال در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی در خانه کشتی تهران مقام اول را از آن خود کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
گفتنی است پیش از این هم وی توانسته بود طی سه سال متوالی، عنوان قهرمان مسابقات پهلوانی کشور در وزن 90 کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.
کسب مقام قهرمانی در مسابقات بین‌المللی ترکیه و بیش از 40 عنوان برتر در کشتی با چوخه و گود چشمه زینل‌خان از دیگر موفقیت‌های این ورزشکار و مربی کانون پرورش فکری است.
مجتبی کلانتریان هر روز با خودروی کتابخانه سیار کانون در شهر اسفراین استان خراسان‌شمالی به سمت روستاهای اطراف این شهر رفته و یک روز شاد و نویدبخش را همراه با کتاب، سرگرمی، بازی و فرهنگ برای کودکان و نوجوانان روستایی فراهم می‌آورد.