درس اجتماعی دانش‌آموزان روستایی با نمایش خلاق شیرین می‌شود

مربی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه، دروس دانش‌آموزان روستایی را با ارایه شیوه‌های هنری جذاب‌تر می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، امید والامهر مربی مرکز شماره 2 سیار روستایی ارومیه با ساخت ماسک‌های ساده و نمایش خلاق توانسته است از طریق آموزش غیر مستقیم بر کیفیت یادگیری دروس مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی دانش‌آموزان چند روستا تاثیر مثبت داشته باشد.
وی در این‌باره با تاکید بر این که از کتاب‌های کانون به عنوان مکمل‌های کتاب‌های درسی در مدارس استفاده می‌کنم تصریح کرد: کتاب‌های درسی هدیه‌های آسمانی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی و... وقتی با فعالیت‌هایی مانند کاردستی، نمایش عروسکی و نمایش خلاق پیوند می‌خورد با استقبال زیادی از طرف دانش‌آموزان مواجه می‌شود.
این مربی علاوه بر فعالیت‌های عادی خود با کودکان و نوجوانان روستایی در قالب طرح کانون مدرسه نیز در برخی مدارس روستاهای تحت پوشش خود فعالیت می‌کند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در حال حاضر با 5 کتاب‌خانه سیار روستایی و یک کتاب‌خانه سیار شهری به کودکان و نوجوانان روستایی و همچنین مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهری فعالیت ارایه می‌کند.