برگزاری آیین معارفه سرپرست کانون استان سیستان و بلوچستان

در مراسمی با حضور مسوولان ستادی و استانی، سرپرستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان به مسعود خاکسفیدی سپرده شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عبدالحمید شهسواری، مشاور مدیرعامل کانون در این مراسم، از اختیاری بودن فعالیت‌های کانون و همراه بودن آن با چاشنی فرهنگ، هنر و ادب به عنوان دو ویژگی کانون پرورش فکری یاد کرد.
وی گفت: کانون بدون این دو ویژگی معنایی نخواهد داشت و داوطلبانه بودن فعالیت‌ها سبب می‌شود تنها آنان که کانون را دوست دارند به کانون بیایند و فرهنگ و هنر به این فعالیت‌ها عمق می‌بخشد و ما را به سوی تعالی سوق می‌دهد.
مشاور مدیرعامل کانون سپس عنوان کرد: کودکان تشنه‌ی خوبی‌ها هستند و همه‌ی فعالان عرصه کودک باید خلاقانه‌تر، بهتر و آگاهانه‌تر برای رسیدن به اهداف کانون تلاش کنند.
شهسواری در ادامه با اشاره به انتصاب مسعود خاکسفیدی به سرپرستی کانون استان، گفت: کسی برای این مسئولیت انتخاب شده که در خانواده‌ای کانونی متولد شده، رشد کرده و در ادامه‌ی راه کانون را برای فعالیت برگزیده است.
وی همچنین برای حسن معزی مدیرکل پیشین کانون سیستان و بلوچستان آرزوی توفیق کرد و یادآور شد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که تحول، قانون طبیعت است و هر کسی وظیفه دارد همواره به سوی رشد و تعالی حرکت کند.
مسعود خاکسفیدی سرپرست جدید کانون استان نیز در سخنانی اظهار امیدواری کرد تا بتواند از عهده این مسوولیت برآید و در پیشبرد کارهای فرهنگی و خدمت به کودکان و نوجوانان موثر باشد.
معزی مدیرکل پیشین کانون استان سیستان و بلوچستان هم در بخش دیگری از این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در روزهای فعالیتش پرداخت.
در ادامه این آیین لوح تقدیر مدیرعامل کانون به وی اهدا شد و پس از آن حکم انتصاب سرپرست جدید کانون نیز در اختیار وی قرار گرفت.
گفتنی است؛ مسعود خاکسفیدی پیش از این به عنوان معاون اداری و مالی در کانون استان سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کرد.