حمایت جدی از کانون‌ با هدف تأمین نیازهای روحی کودکان و نوجوانان

امام جمعه اقلید بر لزوم حمایت و توجه جدی به مراکز فرهنگی هنری کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسیر تأمین نیازهای روحی و معنوی کودکان و نوجوانان در جامعه تأکید کرد.

به گزارشاداره‌کل روابط عمومی اموربین‌الملل کانون، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با بیان این مطلب افزود: کودکان و نوجوانان عناصر حساس جوامع بشری هستند و هر کشور با توجه به نوع جهان‌بینی خود نسبت به جامعه کودک و نوجوان و نسل امروز مسایل ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
وی در ادامه گفت: در ایران که ایمان، عقیده و جهان‌بینی آن بر اساس اسلام است، به قشر کودک و نوجوان بها داده شده و اقدام‌هایی صورت گرفته است اما هنوز تا نقطه مطلوب دین و کتاب الهی فاصله داریم و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.
امام جمعه اقلید با بیان این‌که برای برخورد و تعامل با کودکان و نوجوانان باید با روانشناسی ویژه‌ کودک و نوجوان آشنا بود آینده کشور را در گرو توجه ویژه به نسل امروز کودکان و نوجوانان دانست.
طالبی در پایان سخنان خود بر تهیه و تولید محتوای مناسب فرهنگی و هنری شایسته و مناسب، با هدف افتخار‌آفرینی آن‌ها برای کشور تأکید کرد.
گفتنی است این دیدار با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، فرماندار اقلید، شهردار، مشاور امور بانوان فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر اقلید و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان در سالن اجتماعات کانون برگزار شد.