آوای نقش مربی کانون در گالری سیب شاهرود

نمایشگاهی از آثار نقاشی صدیقه صالحی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود، با عنوان «آوای نقش» در گالری سیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر گشایش یافت.

به‌گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی مربی فرهنگی و هنری کانون استان سمنان است که به سبک نگارگری مدرن و سنتی با تکنیک گواش، آکرولیک و آبرنگ برگزار شده و صالحی توانسته در قالب نقاشی با موضوع عرفان و نقش زن در طبیعت و زندگی، آثار منحصر به‌فردی خلق کند.
هدف از برپایی این نمایشگاه، ترویج هنر نقاشی در بین جامعه هنری به‌ویژه اعضای کانون پرورش فکری و تشویق آن‌ها به سبک نگارگری سنتی است.
صالحی با 40 سال تجربه در زمینه هنرهای تجسمی از مکتب استادان بزرگی چون مهدی قان‌بیگی و پرویز روزبه بهره برده و مدت 25 سال است که علاوه بر مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان شاهرود، در دامغان، بسطام و میامی با برگزاری کلاس‌های نقاشی، کودکان و نوجوانان را با روش‌ها و سبک‌های مختلف این هنر آشنا ساخته ‌است.
نمایشگاه نقاشی آوای نقش، از 9 اردیبهشت‌ماه به‌مدت یک‌هفته همه‌روزه از ساعت 17 تا 20 در گالری سیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.
در عین حال، یکی از آثار این هنرمند شاهرودی با موضوع آداب و رسوم محلی به نام «عروسی شاهرودی» به نمایشگاه فاین‌آرت گالری دبی راه یافته که این نمایشگاه از 18 اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته در این شیخ‌نشین کشور امارات متحده عربی دایر است و در پایان از برگزیدگان آثار تجلیل می‌شود.