کیفیت آموزشی، محیط سالم دو سرمایه‌ی کانون زبان ایران

مدیرعامل کانون کیفیت آموزشی و به وجود آوردن محیط فرهنگی سالم را سرمایه‌های اصلی کانون زبان ایران خواند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در جمع مدرسان کانون زبان ایران در استان اصفهان ضمن تبریک هفته معلم، ارزش و جایگاه معلمی را از دو منظر علم‌آموزی و نقش تربیتی آن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست.
وی اعتماد خانواده‌ها به کانون زبان را یکی دیگر از سرمایه‌های اصلی این مجموعه عنوان کرد و گفت: زبان‌آموزی با شیوه‌های جدید و رویکرد فرهنگی در قالب محتوای آموزشی دو ویژگی مهمی است که کانون زبان را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده است.
مدیرعامل ادامه داد: در تلاش هستیم کتاب‌های آموزشی کانون زبان را متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی تهیه کنیم تا حتی الگویی مناسب برای سایر آموزشگاه‌های زبان کشور باشد.
وی محیط کانون زبان را یک محیط فرهنگی و سالم عنوان کرد و یادآور شد: علم‌آموزی برای مخاطبان را باید لذت‌بخش و شرایطی را فراهم کنیم که کلاس‌های کانون زبان برای زبان‌آموزان جذاب باشد.
او موفقیت‌های کانون زبان و هویت و اعتبار آن در میان مردم را نتیجه‌ی کیفیت آموزشی و محیط فرهنگی و جذاب آن دانست که نیازمند تقویت و حمایت بیشتر است.
در پایان این نشست سیدمحمدرضا هاشمی مدیر کانون زبان ایران گزارشی از فعالیت‌های کانون زبان را ارایه داد.
نشست مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدرسان کانون زبان استان اصفهان روز 14 اردیبهشت 1396 در تالار سنبله برگزار شد.