پرتال کودک توانمندی‌های کانون را به مخاطبان نشان می‌دهد

پرتال جامع کودک به مخاطبان نشان می‌دهد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای چه توانمندی‌هایی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سرپرست دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون با بیان این مطلب در جمع مربیان مسوول مراکز فرهنگی‌هنری و مسوولان ستادی کانون آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: طراحی این پرتال بر اساس نیازهای روز بود و به‌درستی به ماندگار کردن تولیدات کانون و زحمات مربیان پر تلاش آن کمک خواهد کرد.
مهدیار نوید ادهم در عین حال افزود: برقراری ارتباط صمیمانه و بی‌واسطه با کودکان و نوجوانان و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون از نتایج راه‌اندازی پرتال کودک است و استقبال گسترده مخاطبان از این پرتال حکایت از موفقیت کانون در این زمینه دارد.
وی با بیان این‌که پرتال کودک زمینه دیده شدن و معرفی کودکان و نوجوانان خلاق و مستعد در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی را فراهم می‌کند از مربیان و کارشناسان کانون خواست امکان ارتباط هر چه بیشتر مخاطبان را با این پرتال فراهم کنند.
در این جلسه همچنین توضیح‌هایی درباره بخش‌های مختلف پرتال کودک و ویژگی‌های هر یک از قسمت‌‌ها و بخش‌های آن از سوی کارشناس دفتر فن‌آوری اطلاعات کانون ارایه شد.
گفتنی است در این روز شورای انفورماتیک کانون استان آذربایجان‌شرقی نیز تشکیل شد.
هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان در این جلسه گزارشی از اقدامات این اداره کل در زمینه توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعالیت‌های مرتبط با فن‌آوری اطلاعات و حوزه IT ارایه کرد.
در این جلسه همچنین کارشناس دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون در زمینه اقدام‌‌های انجام شده از سوی کانون در حوزه هوش تجاری و استفاده از آن برای آسیب‌شناسی و تحلیل فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی کانون ارایه کرد.